MGO2R - OFW and 1.36 Update - March

Site and server news.
Th3Liquid

Re: MGO2R - OFW and 1.36 Update

Fri May 12, 2017 10:05 pm

Mangekyou wrote:
Big Emo wrote:

No, pero que no diga fechas que no cumplira!, estamos a 12 de Mayo. y dijo que en principios de Mayo, la proxima semana estaremos a semana y media de acabar el mes y ya huelo otro post diciendo "Early June XD" se que no es facil hacer esto pero es mejor mantener la boca cerrada por que la gente ya no se lo tomara enserio. Almenos con mis amigos ya perdieron el interes, por que creen que es un juego esto. Lo digo por que llevan arrastrando la fecha desde Abril.

Era mejor haber estipulado una fecha pensanda en todos los incovenientes y futuros baches que podría tener como la escuela, testearlo, programar, clientes y lanzar una fecha en concreta, no importa si sea de 4 meses o 3, pero algo realmente ya estipulado.
Pero mira, también tienes que considerar el hecho de que nadie lo está efectivamente pagando (tampoco él quiere dinero, porque podrían tomar acciones legales) y además, por cierto el chico tendrá amigos, estudiar y otras cosas que no tienen nada que hacer con su proyecto. Lo sé, tú como otros tenéis razón, porque yo primero no hubiera dicho fechas si no estuviera cierto; hacer ese proyecto es mucho más complicado de lo que se esperara, y eso es principalmente porque se está "comiendo" un montón de tiempo.
Por todo ello, yo estoy despuesto de veras a esperar que todo sea perfectamente acabado, sin errores, bugs o problemas varios.

P.s. No lo estoy defendiendo, pero creo que tenemos que comprender que ese trabajo, si no fuera por él, no existiría.
Pues si, yo tambien voy a esperar nadie lo niega y lo jugare cuando salga pero lo unico que si me parecio mal fue eso que te comente igual es una opinion personal
Image
Image
Gus

Sat May 13, 2017 3:21 pm

Yo Ghz is this next update (1.36) going to be region-locked or did you manage to break throught it?
Dust

Sat May 13, 2017 4:53 pm

ah raza, no se quejen, digan que lo está haciendo gratis, claro, si después hay donaciones se lo merece, no sean ingratos y apoyen moralmente al compa, no la shinguen, por mi puede tardar medio año más y no hay tos.
GHzGangster
Site Admin
Site Admin

Sun May 14, 2017 12:12 pm

Gus wrote:Yo Ghz is this next update (1.36) going to be region-locked or did you manage to break throught it?
Nothing about removing the region lock for ofw yet.
Somethingyer

Mon May 22, 2017 4:12 pm

Release on June 12th, right?
MgsMaster94

Mon May 22, 2017 7:23 pm

i hope :DD
xZistance-

Mon May 22, 2017 8:06 pm

Somethingyer wrote:Release on June 12th, right?

Good idea ^^
GingerJoe

Tue May 30, 2017 5:06 pm

Cjaxx wrote:
Fri May 12, 2017 9:40 pm
CFW 1.36 is at the end of May - the last 10 days. OFW 1.36 is coming mid to late June most likely the end of June or early July. Trust me. I survived the release delay of No Mans Sky, I know what I'm talking about. Always take the devs estimate and add at least one month and a half to two months worth of time. If you need to hear it to help cool your jets a little, OFW absolutely will not be this month. Let the man work, don't expect anything till after June 10th.
Hahah, I love how you were right.
I thought you were just an pessimistic cunt when i first saw your post. Awesome, lmao. Keep being negative!
Cjaxx

Tue May 30, 2017 7:38 pm

I was being realistic, not negative. I just wanted people to have a healthy time window for Ghz sake and their own. The No Mans Sky™ Delay taught me patience and what to expect. That's all it is. See everyone on the only game console multiplayer worth a damn.
VoDkA

Thu Jun 01, 2017 1:56 pm

I just created this account to tell you guys how much I appreciate your efforts in bringing back this great online experience! I actually barely played it when it was still officially functioning (all my friends were xbox fags so I always begrudgingly played that most of the time) and now that it's coming back I am soooo fucking horny to play it again. One'a those where you didn't really realize how great something was until it was gone, ya'know? Anyways, I'm sooooo stoked!

Return to “News”